Nyhet på gymmet!
Nu finns 4 st Kettlebells ????

Använder ni dem på mellanplanet, se till att ställa ner dem försiktigt tack ????
Annars går det bra att använda dem i fria-viktrummet.

Trevlig helg!
Önskar Rockhammars idrottsklubb.